Danny Van Thielen | Zakenkantoor Van Thielen
ISCS versterkt onze digitale focus en klantenservice
Dag Danny, kan je Kantoor Van Thielen kort schetsen?
“Zeker! Kantoor Van Thielen bestaat sinds 1983 en wij zijn gespecialiseerd in kredieten, verzekeringen en beleggingen. Wij zijn zowel een bankagentschap als een verzekeringskantoor waardoor we een brede service kunnen aanbieden. Onze uitvalsbasis is Herentals in hartje Kempen, waar we een trouw cliënteel hebben opgebouwd van professionele én particuliere klanten.”
Wat was voor jou de trigger om op zoek te gaan naar een partner zoals ISCS?
“Qua personeelsbezetting zijn wij een klein kantoor met 2 zakenpartners – mijn vrouw en ikzelf – maar dat is bewust. Wij houden ervan om heel persoonlijk te werken en onze klanten van A tot Z te adviseren en te begeleiden. Dat betekent dat we onze werking zo optimaal mogelijk moeten organiseren zodat we ons niet verliezen in administratie. Voor mij waren er 2 pistes: digitaliseren en onze administratie uitbesteden. Op dat moment las ik een artikel van Tom Coussée, zaakvoerder van ISCS, in het magazine De Verzekeringswereld. Dat was exact wat ik zocht!”
Benieuwd! Wat heeft jou toen aangesproken in het artikel?
“ISCS neemt de volledige administratieve flow van schadedossiers over. Zodra er een schadegeval binnenkomt, neemt ISCS de lead om het dossier op te starten en het papierwerk in orde te brengen. Volledig digitaal natuurlijk, want zij werken vanop afstand in onze BRIO-software en communiceren vanuit onze naam. Toch behoud ik de controle want ik kan elk dossier raadplegen wanneer een klant bijkomende vragen stelt of specifieke info nodig heeft. Voor ons is het een echte geruststelling dat elk schadedossier goed opgevolgd wordt. En onze klanten zijn er zich niet van bewust dat er een externe partner aan het werk is. Soms krijg ik een reply op een mail met ‘bedankt voor de goede opvolging Danny’. Maar eigenlijk moet ik ISCS bedanken want zij sturen de mailtjes uit!"
ISCS neemt jullie schadedossiers over. Zijn er nog voordelen om met ISCS samen te werken?
“Sowieso de transparantie in hun pricing. Toen we met ISCS in zee gingen, heb ik ook met andere leveranciers gepraat die een forfait per dossier aanrekenen. Dat lijkt me niet logisch, want een complex schadedossier over een BA uitbating is toch iets anders dan een kleine aanrijding. ISCS werkt in regie waardoor we elke maand een transparante timesheet en factuur ontvangen. En ook hun knowhow en persoonlijke service is zeker het vermelden waard. Wanneer we mailen met ISCS dan komen we niet in een anonieme postbus terecht. Wij hebben onze vaste contactpersonen binnen ISCS, allemaal experts in schadeafhandeling. Een enorme surplus!”
Een overbodige vraag misschien, maar zou je ISCS aanraden aan collega’s?
“Absoluut! ISCS is een enorme ruggensteun in onze werking. Zij zijn – incognito weliswaar – onze derde collega die nooit met vakantie gaat en altijd virtueel present is achter de schermen. Ik ben blij dat ik hen via deze weg eens in de spotlights kan zetten. Bedankt team ISCS!”
Jij bedankt Danny, voor deze mooie getuigenis!
Steve Blondeel | Callens Verzekeringsgroep
“In maart 2019 namen we afscheid van een collega op onze dienst schadebeheer. Enkele dagen later raasde een storm met 120 km/uur over West-Vlaanderen. De telefoon stond roodgloeiend en de schadedossiers stroomden binnen. ISCS bleek toen, en nu nog steeds, onze redder in nood.”
Tom Vanderstraeten | BDL Advies
"De drie grootste voordelen om samen te werken met ISCS? Je moet geen tijd steken in de opleiding van een nieuwe medewerker, administratief zijn ze zeer sterk want ze nemen een schadedossier over van A tot Z én tenslotte de transparantie. Je ziet perfect wat ze doen en wanneer ze het doen."