Verzekeringsmakelaars
Als verzekeringsmakelaar heeft u een sterke vertrouwensrelatie met zowel uw klanten als de verschillende verzekeringsmaatschappijen. Elke klant is uniek en allemaal verwachten ze objectief advies en de beste prijs-kwaliteitsverhouding. Wij zorgen ervoor dat u zich kan focussen op uw kerntaak: klanten adviseren en ontzorgen.
Decennia lang is er geen vooruitgang geboekt in de verzekeringswereld, maar daar komt snel verandering in. Geautomatiseerde systemen en technologische vooruitgang zoals de opkomst van artificiële intelligentie drukken hun stempel op de verzekeringswereld en luiden het begin in van een technologische revolutie in de sector. Op basis van de nieuwste ontwikkelingen staat het team van Assurius verzekeringsmakelaars bij om zo efficiënt mogelijk aan de slag te gaan en hun klanten optimaal te ontzorgen.
Hierbij staat tevredenheid centraal, zowel de uwe als die van uw klanten. Assurius mikt op 100% tevredenheid bij de afhandeling van schadedossiers en zet daarom ook in op regelmatige bevragingen in de markt. Zo kunnen we u, de verzekeringsmakelaar, op de hoogte houden van de eventuele extra diensten die u kan aanbieden en kan u zich blijven focussen op het verstrekken van advies.
Hoeveel schadedossiers liggen er op u te wachten?
Er zijn talloze scenario’s die uw service in gevaar kunnen brengen. Een plotse toevloed van schadegevallen, maar ook moeilijke aansprakelijkheidskwesties, complexe dossiers, buitenlandse schadegevallen met specifieke regelgeving en heel wat andere problemen kunnen uw kantoor en de kwaliteit van uw diensten onder druk zetten.
>> Assurius is uw expert en steun in de afhandeling van schadegevallen.
Onze juristen en dossierbeheerders verwerken dagelijks schadedossiers en buigen zich ook over complexe en internationale schadeclaims. Daardoor hebben ze een enorme hoeveelheid kennis en expertise in hun vak. Assurius neemt met plezier tijdrovende en ook minder voor de hand liggende dossiers van u over. Wij communiceren rechtstreeks met de betrokken partijen en garanderen een professionele opvolging, waardoor uw klant steeds kan rekenen op een snelle en nauwkeurige service.
Groeipijnen als verzekeringsmakelaar?
Maakt uw kantoor een stevige groeicurve door? Zucht u bij het zien van de vele schadedossiers die nog op u liggen te wachten? Overweegt u om personeel aan te werven? Of is het misschien tijd om even stil te staan bij de huidige werking van uw kantoor en te bekijken of uw medewerkers optimaal worden ingezet?
>> Laat ons u administratief ondersteunen!
Het is niet de bedoeling om uw werking volledig om te gooien; wel zal Assurius uw kantoor ondersteunen door schadedossiers over te nemen en te helpen met bepaalde administratieve taken. Wij bieden u de perfecte backoffice oplossing en werken bovendien in uw eigen beheerpakket (Brio, Brokercloud,...). Assurius behandelt schadegevallen van diverse verzekeringsproducten voor voertuigen, familiale polissen, brandverzekering, bedrijfsschade en meer. In principe kunnen wij de volledige procedure - van aangifte tot schadevergoeding - overnemen, maar u beslist natuurlijk zelf welke opdrachten u aan ons toevertrouwt.
Snel en deskundig advies nodig voor uw complexe schadedossiers?
Administratieve ondersteuning nodig bij de afhandeling van uw dossiers?
Benieuwd wat Assurius voor uw kantoor kan beteken?
Neem nu contact op met Assurius. Ons team staat voor u klaar. >>
U bent fleet manager
Hoeveel schadedossiers liggen er op u te wachten? Krijgt u te maken met complexe of internationale schadedossiers? Onze specialisten nemen uw bekommernissen over schadedossiers met plezier uit handen.
U bent advocaat
Veel dossiers rond ongevallen en aansprakelijkheid vragen een specifieke kennis en ervaring. Ons team van juridische experts bereidt uw dossier vakkundig voor en berekent voor u de correcte schadeclaim.
U bent CFO, risk of legal manager
Vooral in de retailsector is de behandeling van schadeclaims een delicate zaak. Assurius treedt op als derde, neutrale partij die het dossier van u overneemt en rechtstreeks met de betrokken klant communiceert.